Meeting the family!!!! - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Lummieke IJmker - WaarBenJij.nu Meeting the family!!!! - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Lummieke IJmker - WaarBenJij.nu

Meeting the family!!!!

Door: Lummieke

Blijf op de hoogte en volg Lummieke

09 Maart 2014 | Australië, North Melbourne

Het is gelukt! Na een extra lange reis ben ik veilig aangekomen in Melbourne. En heb ik mijn broer Jan weer gezien. Een klein jaar geleden zag ik hem op de bruiloft van Janneke. Amy was toen niet mee, want zij was in afwachting van hun baby. Maar nu kan ik met eigen ogen het nieuwe gezinnetje zien! En dat is echt geweldig. Heloise is nu ruim zeven maanden en echt een sweetie. Ze lacht veel, heeft mooie grote ogen en ze is de wereld aan het ontdekken. Ze kijkt heel goed en neemt veel waar. Maar het is vooral heerlijk kuddling met haar: knuffelen. Ik ben nu al haar super trotse tante.

Tot zover het bejubelen van de nieuwste telg in de IJmker-familie. Het is heel leuk om het meisje van de foto's en films in het echt te ontmoeten. Maar natuurlijk is er meer, hoewel ik hier natuurlijk voor gekomen ben. O ja en de bruiloft van Jan en Amy natuurlijk. En omdat je toch in de buurt bent, dan ook maar naar Nieuw Zeeland.

De reis ging best heel soepel. Tot Abu Dhabi. In de ochtend was daar zeer dichte mist. Toen ik 's avonds om half 9 daar aankwam moesten er nog vluchten van 's morgens half 10 vertrekken! Dat was natuurlijk geen goed teken. Maar de vervolgvlucht stond nog steeds voor half 11 ingepland. Dus tja, iedereen stelde zich netjes op om in te checken. Maar daar stonden we heel lang. Met de beveiliging. En verder gebeurde er niets. Mensen met kinderen werden ongeduldig en terecht. Mijn benen begonnen het ook wel zat te worden. Op de geplande vertrektijd mochten we door het ongeduld van de groep inchecken om te gaan zitten op de stoelen in de wachtruimte. Niet om te boarden! Voorspelling was dat dat pas om 00.15 uur zou zijn. Stond op internet. We hoorden ter plekke verder niets. Dat werd 0.30 uur. Maakte niet veel uit want we zaten. Hoewel. We moesten opeens alle flesjes drinken inleveren. Erg irritant, want zo hadden we ook niets voor aan boord straks.

Het wachten werd niet beloond, want het vertrek werd uitgesteld naar 1.30 uur. Maar toen mochten we eindelijk boarden. Iedereen zat snel dus bleven we weer wachten. We hoorden dat we om 02.00 uur zouden vertrekken, omdat het nog zo druk was. Om 2.10 uur gingen we echt de lucht in, op weg naar Melbourne, 13 uur vliegen.

Na een diner werd het nacht en heb ik al met al 8 uur geslapen of gedoezeld. In ieder geval was het nog maar 5 uur vliegen toen ik weer wakker was. De films (the social network en Steve Jobs) bekorten de tijd nog verder dus al met al voelde het als een soepele reis.

Met een taxi naar mijn broer Jan, inmiddels was ik veel te laat voor de hence party van Amy (vrijgezellenfeest) dankzij de vier uur vertraging. Met Jan gepraat en gelukkig werd Heloise wakker en kon ik haar ontmoeten

  • 10 Maart 2014 - 19:24

    Chris:

    Gauw naar jouw volgende verhaal..........................

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lummieke

Nieuwsgierig, reislustig, meeting the family down under!

Actief sinds 04 Mei 2008
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 21126

Voorgaande reizen:

13 Mei 2015 - 09 Juni 2015

Family Matters: meeting Ivy!

19 Januari 2014 - 18 Juli 2014

Down under 2014: meeting the family

29 Juni 2008 - 14 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: