Net echt - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lummieke IJmker - WaarBenJij.nu Net echt - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lummieke IJmker - WaarBenJij.nu

Net echt

Door: Lummieke

Blijf op de hoogte en volg Lummieke

04 Mei 2008 | Australië, Sydney

De vlucht is geboekt, ook de trein. En dan lijkt het alsof ik echt kan gaan... Weerzien met mijn broer Jan en kennismaken met zijn nieuwe vaderland. Ook Amy in haar homeland ontmoeten! En dan verder naar het hart van Australie. Daar een bruiloft, nee niet die van Jan & Amy. Nog niet ;-) Door naar het subtropisch noorden en dan langs de oostkust weer naar het zuiden...op naar Cecile en Maaike in Sydney! Om weer bij broerlief in Melbourne te eindigen. En dan is het inmiddels half augustus...

Zo spannend en ik heb er zin in! Nog 8 weken en dan is het zover. Ik houd je op de hoogte als je dat wilt. Meld je links onderaan de pagina aan om een berichtje te krijgen als ik weer wat geplaatst heb.

  • 10 Juni 2008 - 09:01

    Maaike :

    Ze is er bijna, ze is er bijna, maar nog niet helemaal!!

  • 25 Juni 2008 - 20:00

    Colette:

    Hi Lummieke,
    Ik vind het onzettend gaaf en dapper dat je alleen 'down under'gaat! Heerlijk ff iedereen en alles achter je laten, nu is het tijd voor jou en de leuke dingen in het leven.
    Geniet van het leven met volle teugen!
    Ik volg je vanuit Ghana.
    Pas goed op jezelf en wees vooral heel erg gelukkig!
    Liefs Colette

  • 25 Juni 2008 - 21:53

    Janneman:

    Nog 8 weken!?

    Ik zal het programma erop aanpassen. Je had best iets duidelijker over ja aankomst kunnen zijn :-)

  • 25 Juni 2008 - 21:55

    Janneman:

    Oeps. Ignore that :-)

    Tot volgende week!

  • 27 Juni 2008 - 11:23

    Inge:

    Cool!! Lekker naar de andere kant van de aardbol, ik ga je zeker volgen!! en vooral meezwijmelen van al je verhalen.

    Een hele fijne reis en ontzettend veel plezier, doe Jan en Amy de groeten,

    Liefs Inge

  • 30 Juni 2008 - 20:56

    Hilde:

    He Lummiek, nu ben je in Australie! Hoe was je vlucht? Leuk dat ik nu met jou mee kan lezen!
    X Hil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lummieke

Nieuwsgierig, reislustig, meeting the family down under!

Actief sinds 04 Mei 2008
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 21190

Voorgaande reizen:

13 Mei 2015 - 09 Juni 2015

Family Matters: meeting Ivy!

19 Januari 2014 - 18 Juli 2014

Down under 2014: meeting the family

29 Juni 2008 - 14 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: